Brev:
Aftenroderi
22. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Aftenroderi
Hejsa
Jeg skriver til dig i min fortvivlelse over vores datter. Hun er 3 måneder og er en rigtig grinebider. Men... om aftenen er hun ikke til at få til at falde i søvn. Om formiddagen og eftermiddagen sover hun gerne 2 - 3 timer hver gang. Hun kommer ind ved 16-17 tiden. så får hun gerne en halv time imens vi spiser.
Men når vi så skal til at putte hende imellem 20-21 så bliver hun helt hysterisk. Når vi lægger hende skriger hun til vi tager hende op igen. Men når vi så begynder at gå rundt med hende så falder hun til ro og falder som regel i søvn. Men først omkring kl 22. Nogle gange laver hun også det show med at vågne efter 30 min og have STORE øjne. Og så kan man ikke sådan lige få hende til at sove igen. Hvad er det for noget roderi. Det trækker tænder ud. Det har nu stået på i 5 dage, hun plejer ellers bare at falde i søvn når vi lægger hende. HJÆLP.. Hun står i en vugge nede i et værelse ved siden af stuen i sin lift. Fordi vores soveværelse er ovenpå.
Med venlig hilsen
Karin