Brev:
Vand til mos og grød?
22. maj 2007
Alder:
5 mdr.
Vand til mos og grød?
Kære Helen,
Endnu engang tak for dit sidste svar!!
Vi har nu holdt en pause fra grød i 3 uger, og Amilia er begyndt at spise rigtig godt hos mig igen... Jeg tror hun spiser mere end hun nogensinde har gjort, og det er dejligt at hun er tilbage igen :) Det har også resulterert i en vægtstigning på 600 gram på 3 uger, så moren er glad og stolt :)
Jeg besluttede så idag at begynde at give hende lidt kartoffel-gulerodsmos (det er dette hun bedst kan lide)... Jeg gjorde det rimelig tyndt, og hun spiste okay meget. Mit spørgsmål er nu, om hun bare skal ha' alt det vand hun kan drikke til? Hun spiste måske 10 teskeer mos, og drak hertil 60 ml vand... Er det fint?
Hun har siden vi stoppede på mos/grød sidst, haft afføring hveranden dag (hvor det ellers før grød-start har været 5-6 gange dagligt), men netop i det øjeblik hun drak de 60 ml vand, lavede hun i bleen. Kan det ha' noget med vandet at gøre?? Og er det så i orden at give hende noget vand, hvis det er med til at hun har afføring oftere??
Hendes afføring er også blevet betydeligt tykkere - som creme fraiche, selvom hun kun har fået bryst de sidste 3 uger... Hvad kan det skyldes? Det lugter også anderledes??
Glæder mig til at høre fra dig,
Med venlig hilsen
Natasha