Brev:
Laktulose - 10 mdr.
23. maj 2007
Alder:
10 mdr.
Laktulose - 10 mdr.
Hej igen!
Jeg er her lige igen med et spørgsmål, beklager, jeg ikke fik det slået sammen med det forrige:
Min datter på 10 måneder har aldrig haft helt nemt ved at komme af med sin afføring. Hun har aldrig haft kolik, men det har altid kostet hende mange anstrengelser at komme af med det, og det sker aldrig, at hun pludselig sidder og har lavet uden vi har opdaget det. Det er et større projekt for hende som heller ikke forbigår vores opmærksomhed.
Hun græder dog ikke over det. Men hun kan trykke og trykke, så man til sidst tror, at nu må bleen være fuld, og når man så kigger efter, triller der blot en lille hård knold rundt i den.
For 4 uger siden begyndte vi med Laktulose (5 ml x 2) og ind i mellem kommer der da også en ordentlig portion, hvor man virkelig fornemmer, at nu blev der renset ud, men størstedelen af tiden må hun altså stadig kæmpe bravt.
Bør vi holde inde med Laktulosen igen? Eller hvor længe skal man blive ved? Hvis det alligevel ikke har den store virkning? Eller kan den stadig tænkes at komme? Altså virkningen...
Hun drikker godt med vand i løbet af dagen og er ret aktiv på gulvet osv. Hun kravler dog ikke endnu, men mosler rundt på maven.
Hun spiser godt med kornprodukter (havregrød morgen, rugbrød middag og kartofler, kød og grønt til aften og frugt ind i mellem).
Venlig Hilsen Tine