Brev:
Søvn igen igen igen - 7 mdr.
24. maj 2007
Alder:
7 mdr.
Søvn igen igen igen - 7 mdr.
Kære Helen
Så er jeg her igen! Den lille Flora har det godt og er en livlig lille hidsigprop med masser af humor - dejlig er hun, men for en uge siden begyndte hun at vågne flere gange om natten efter et langt stykke tid, hvor hun kun vågnede en gang om natten, fik bryst og sov igen til kl 6 om morgenen.. dagen ser nogenlunde sådan ud:
kl 6 - vågner, får lidt bryst, pusles, leger
kl 7,30 - grød og vand
kl 8,30 lægges - sover ca 2 timer, når vågner får tilbudt bryst
kl 12 - mos med kød og frugt og vand
kl 14,30 - sover ca en time til halvanden
kl 16 - lidt bryst eller frugt
kl 18 - mos med kød og frugt og vand
kl ca 20,00- får en flaske - drikker meget forskelligt mellem 100-180 ml
Hun er så begyndt at vågne kl ca 22 og 24 skal lige puttes igen og falder i søvn - vågner igen kl 01.30 er meget sur. - får bryst, sover til ca 05,30 eller 6..
Hun blev 7 mdr den 23 maj.
Hun spiser godt om morgenen - ca 2 dl grød
om eftermiddagen lidt mindre
om aftenen endnu mindre og kødet skal gerne kammofleres med frugtmos før det glider ned - den kære.
Jeg har svært ved at se om en ændring i rurinerne ville være fordelagtigt- og vil derfor meget gerne have dig til at kigge på det!
Tusind tak
Stort knus Christina