Brev:
Øjenbetændelse - 3 mdr.
24. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Øjenbetændelse - 3 mdr.
Hej Helen
Min kærestes og min lille dreng på 3 1/2 måned har i nogle uger lidt af øjenbetændelse. Først kun i højre øje og siden kun i venstre. Øjet er ikke rødt eller hævet, der er "kun" den her klare væske, der siden bliver gult når det størkner.
Vi har fra læge og sundhedsplejerske fået det råd at bade øjet i kogt saltvand eller kamillethe og vi har prøvet begge dele i et par uger ad gangen. Er der andet vi kan gøre udover at vente på det går over?
Med venlig hilsen
Dorte, mor til Daniel.