Brev:
Prutter meget og har mavekneb
24. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Prutter meget og har mavekneb
Hej Helen
Vores lille pige på 14 uger prutter meget for tiden og bliver temmelig mobset, når det står på. Hun får mme og det har hun fået siden fødslen. [Du har tidligere fået vores historie]
Hun får det samme mærke mme, som hun altid har fået og får omkring 900 ml hver dag, hun vejer nu 6200 gr. Hun får 2 ml laktulose hver aften og det har hun også fået i meget lang tid.
Jeg forstår ikke hvorfor hun pludselig får så meget luft i maven, når hendes mad er uændret og som det plejer. Har du en forklaring på det.
Ligeledes er vi begyndt at lære hende at sove i barnevognen, uden at den triller, vel at mærke. Det går fint men hun vågner konsekvent efter 1 time og er temmelig mobset og stadig meget træt. Har du et råd til, hvordan vi kan få hende til at sove lidt længere og så være glad og udhvilet.
Ser frem til at høre fra dig, og tak for dit sidste svar, som vi har haft stor glæde af.
Med venlig hilsen
Marlene