Brev:
Badning i svømmehal og vandland
24. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Badning i svømmehal og vandland
Hej
Mig og min kæreste og vores lille datter skal om et par dage til Viborg for at bade i deres vandland.. Og mit spørgsmål lyder nu på hvor lang tid må den lille være i vandet??
Jeg har hørt at der ikke er nogen begrænsning men at man bare skal tage barnet op når hun bliver træt og pylret er det rigtigt?? Vil gerne hvis du vil svare hurtigt..
Venlig Hilsen
Camilla