Brev:
Mad-idéer
24. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Mad-idéer
Kære Helen!
Tak for dine øvrige svar!
Min søns sovevaner er stadig uregelmæssig, men i nat formåede han at sove først 3 1/2 og dernæst 3 timer og derefter 1 time. Jeg har tænkt over dine råd ift. til dårlige sovevaner. Og måske får han ikke nok at spise i løbet af dagen, hvor der ofte tale om småsjatter højst hver anden time. Det er sjældent, at mælken skummer i hans mundvig, når han ammes og mit bryst føles først tungt efter 3 timer uden amning.
Om natten er han mere rolig og kan spise i længere tid ad gangen. Han tager fint på og vejer nu mindst 6,5 kg
Vi overvejer at begynde at give vores lille Gabriel noget fast føde, når han d. 10 juni bliver 4 mdr i håb om, at det kan bedre hans søvnvaner. I den anledning vil jeg gerne høre din mening om hvorledes man skal bære sig ad.
Skal det være grød eller vælling? Og hvordan trapper man langsomt op? Og hvad er din mening om at starte med fast føde fra 4 mdrs alderen?
Mange hilsner Camilla