Brev:
Hovedpude - 10 mdr.
25. maj 2007
Alder:
10 mdr.
Hovedpude - 10 mdr.
Hej igen!
Tak for dit svar om hyggeflaske.
Jeg har lyst at tilføje, at når hun fx spiser øllebrød til aftensmad, så kan hun ikke have meget af flasken bagefter.
Spiser hun derimod kartofler og kød, som er lidt sværere at spise, så tager hun næsten alle 180 ml - er altså ikke helt mæt. Det er selvfølgelig det, mine overvejelser går på - at hun gerne skal lægges mæt i seng. Og hun er vel ikke så vaks at hun tænker "Jeg spiser ikke så mange kartofler, for jeg vil hellere ha' flasken om 1½ time!" ?
Det er min klare opfattelse, at hun kun tager sutteflasken, hvis hun ikke er mæt. Hun opfatter det altså ikke som "hygge". Hun kan godt spytte den ud efter 30 ml hvis ikke hun er sulten.
Oveni det, kommer spekulationer om vægt. Hun vejer det samme (9 kg), som da hun var 8 mdr - altså for 2 mdr siden. Er dog blevet 6 cm længere. Håber, det er normalt!?
En anden ting: Hvornår begynder man at skifte stofbleen ud med en (baby)hovedpude?
Venlig hilsen Tine