Brev:
Yoghurt - 10 mdr.
25. maj 2007
Alder:
10 mdr.
Yoghurt - 10 mdr.
Hej Helen
Tak for svar om Laktulose.
Du foreslår A38 tilsat frugter mod træg mave... Plejer man ikke at bruge det mod diarre? Men det virker måske også mod hård mave?
SKAL det være A38 eller er yoghurt også godt? Hvis yoghurt er lige så godt, skal det så helst være naturel? Vi giver hende ind i mellem med jordbær eller anden smag, men det er måske for sødt?
Hun er ikke super glad for tandbørsten, så jeg vil nødig give hende for meget sukker.
Venlig hilsen Tine