Brev:
Har min lille dreng forstoppelse
25. maj 2007
Alder:
0 mdr.
Har min lille dreng forstoppelse
Hej Helen
Jeg har en lille dreng på 3 uger. Han har fået MME de sidste 2 uger - den første uge gav vi ham Nutrimigen og nu er vi så gået over til NAN H.A. Vores problem er nu, at han ikke har afføring hver dag og han virker anstrengt og utilpas. Vi er nok ikke så meget i tvivl om at han har forstoppelse, men mere i tvivl om hvad vi skal gøre ved det?
Der går ikke mange dage imellem at han har afføring, men der går over et døgn - og han kæmper virkelig for at komme af med det og den anden dag var der en hård mørk klump med i bleen.
Han gylper også meget, men det virker som om at det kommer i forbindelse med hans mavekneb - så nogle gange virker det som om han kaster op...
Hvad skal vi gøre, så han bliver en glad lille gut.
Med venlig hilsen
Anja