Brev:
Mælkespørgsmål
26. maj 2007
Alder:
9 mdr.
Mælkespørgsmål
Kære Helen,
Hvor meget mælk (MME) skal en dreng på 9,5 måneder have i døgnet? Og hvor lang tid skal han have det?
Jeg læste et sted at det skulle trappes ned ved 1 år?
Har du nogle overgangs putteforslag eftersom jeg lægger min søn godt og grundigt med 200 ml. mælkebaseret vælling :-)
Jeg spørger fordi vores dreng vågner én gang om natten og står meget tidligt op. Jeg har på fornemmeren at han efter at han er startet i vuggestue ikke får lige så meget mælk som før.
Ellers tak for de gode og særdeles brugbare svar.
Hilsen,
Lina