Brev:
Myg
27. maj 2007
Alder:
10 mdr.
Myg
Kære Helen
Tak for dit svar sidst angående letmælk. Det går meget bedre med maven efter vi er stoppet med sødmælk. Ved du hvorfor sødmælk forstopper sådan! Desværre kan vi jo ikke give ham så meget forskelligt frugt som du skrev sidst, da han jo er meget allergisk, men vi gør hvad vi kan mhp. at give ham varieret kost.
Er der noget særligt man kan smøre babyer med imod myg. Han er allerede blevet stukket nogle gange. Det lader til de er lige så glade for hans blod, som for hans mors:o(
Noget han kan spise? Ved at citrus frugter er gode, men igen- den dumme allergi er ikke til citrus:o(
Er også meget interesseret i at vide hvad jeg selv kan smøre mig med, da jeg jo ikke vil fylde mig med giftigt kemi og så slæbe rundt på ham.
Er det normalt at han ikke kan sove så snart solen dukker lidt op om morgenen? Han er gået fra at vågne klokken 9 til at vågne klokken 5... og han går altså helst ikke i seng før det er mørkt igen!
Med venlig hilsen
Christel