Brev:
Mælk - 4 mdr.
29. maj 2007
Alder:
4 mdr.
Mælk - 4 mdr.
Hej Helen
Min datter er lige blevet 4 måneder. Hun får den lyseblå Allomin, og har fået fuld MME siden hun var 2 måneder.
Nu, hvor hun er blevet 4 måneder, så har jeg lige et par spørgsmål...
Må hun drikke den lyseblå Allomin-brik "kold" (altså stuetemperatur)?
Må hun drikke færdigblandet MME (med pulver) "kold"?
Kan man bruge det lyseblå Allomin-pulver direkte i madlavningen, eller skal man da bruge den mørkeblå?
Er der nogen grund til at skifte nogle af flaskerne ud med den mørkeblå Allomin?
Hun er begyndt at få lidt grød - hun er i øvefasen. Får ikke en særlig stor portion og får ikke grød hver dag. Hun får af og til til vælling til natten, men det har ikke rigtig nogen "effekt" på hendes nattesøvn, som stadig er meget afbrudt.
Tænker, om den mørkeblå allomin ville mætte hende bedre.
Som jeg tidligere har nævnt, så spiser hun ikke større mængder end 150 ml ad gangen - helst mindre. Og hun spiser derfor ret hyppigt.
Hun vejer ca. 7400 gram- ved ikke helt, hvor lang hun er. Hun er hverken tyk eller tynd, men dejligt midt imellem :o)
På forhånd tak for hjælpen!
Med venlig hilsen
Ermelin