Brev:
Frysning af mad
30. maj 2007
Alder:
6 mdr.
Frysning af mad
Hej
Jeg har en søn på 6 mdr som skal til at starte med grød - indtil nu har jeg ammet ham og det fortsætter jeg med.
Mit spørgsmål går på om det ernæringsmæssig er okay at lave en stor portion grød som efterfølgende fryses ned i mindre portioner og jeg så hver morgen tager det antal portioner op som han skal have i løbet af dagen. På det tidspunkt på dagen hvor det skal spises vil jeg opvarme det i mikrobølgeovn?
Kan jeg gøre det samme med grøntsagsmos og frugtmos?
Vil gerne lave det selv da det jo skulle være det bedste.
Hilsen
Helle