Brev:
Skriger inden han sover
30. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Skriger inden han sover
Hej Helen
Min dreng skriger hver gang han skal til at sove. Det resultere i at jeg enten gynger ham i hans voksi eller giver ham bryst indtil han er faldet i søvn.
Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an, skal jeg lade ham skrige? Det kan jeg ikke rigtig få mig selv til.
Jeg har prøvet at slynge ham, og at sidde ved siden af ham og nusse men intet hjælper. Har du et godt råd.