Brev:
Sovevaner ændret
30. maj 2007
Alder:
3 mdr.
Sovevaner ændret
Hej
Jeg har en dreng på 3 mdr. som virkelig er blevet udstyret med et godt sovehjerte. Ellers dvs. nu er det blevet ændret lidt.....
Førhen så vores døgn sådan ud:
Op kl. 8:30
Barnevogn: 9:30-14 (!!)
Barnevogn: 15:30-17:30
I seng kl. 21 (sover først kl. 22)
Men nu har han den seneste uges tid, på nær 1 dag, kun sovet max. 2 timer i barnevognen. Nogle af dagene tror jeg simpelthen han ikke er blevet mæt nok, og derfor er vågnet, men ellers er mit spørgsmål, om det bare er fordi han bliver større, og derfor ikke sover så længe ad gangen??
Nu når han ikke sover så længe i barnevognen, er det meget fristende at have ham sovende indenfor. Jeg synes det er rigtig meget bøvl med bluse og hue på, ud i barnevogn, finde babyalarm, insektnet og at man jo alligevel ikke kan la' vær' med at tjekke ham derude hele tiden, hvis han kun ligger der i en times tid. Men det er vel også ok at han sover formiddag ude, og eftermiddag inde??
Han er også begyndt at blive hysterisk når han skal spise, hvilket han aldrig har været før, i nat ville han absolut ikke spise liggende, så jeg måtte sætte mig op og give ham mad, er det bare fordi han lige er utilfreds...eller??
På forhånd tak for hjælpen.
Venligst Helle