Brev:
Bevægelse
1. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Bevægelse
Hej Helen
Min mand og jeg er forældre til en super dejlig glad dreng på 5 1/2 mdr. Mit spørgsmål er omkring hans bevægelse.
Da han var 4 mdr. kunne han trille fra mave til ryg. Men men men... de sidste 14 dage har han ikke trillet........ hvorfor???
Jeg vil også gerne høre hvad vi kan gøre for at få ham til at bevæge sig, når han ligger på maven, han er nemlig ret passiv. Han rækker dog efter de ting som ligger foran ham, og kan han ikke nå dem, ja så sutter han bare på hænderne.
Håber du kan give os lidt fif.
Mange sommerhilsner
De glade forældre :-)