Brev:
Dagpleje skift igen igen
4. juni 2007
Alder:
18 mdr.
Dagpleje skift igen igen
Hej igen Helen...
Tak for det gode svar sidst - det hjalp på hans søvn rytme :-)
Jeg har lige afleveret Bertram i dagplejen, og dagplejemor fortalte mig at hun er gravid og skal på barsel til november, så Bertram skal have en ny plads igen!!
Han startede i dagpleje august 06 og skiftede til hende vi har nu til december da vi flyttede.. nu skal han så åbenbart skifte igen!
Det bekymrer mig helt utroligt meget! Hvordan vil han tage dette skift? Har det en større effekt på ham at han ikke har haft et særlig stabilt dagpleje forløb?
Jeg synes det er helt vildt synd for ham, han har været meget glad for begge sine dagplejere og klarede skiftet okay fint... men på det tidspunkt vilhan jo være næsten to år? så forstår han vel mere hvad det er der sker....
Håber du kan give mig nogle tanker og gode råd, for det bekymre mig ret meget!
Med venlig hilsen Mille :-(