Brev:
Smykker i munden
4. juni 2007
Alder:
22 mdr.
Smykker i munden
Kære Helen
Lige et hurtigt (og mærkeligt) spørgsmål.
Jeg har opdaget, at der blandt det legetøj, som mine snart 2-årige børn har hos deres mormor, er nogle gamle smykker. Det drejer sig især om gamle perlekæder og den slags, men - har jeg erfaret - også en enkelt halskæde, hvor vedhænget er udført i tin. Børnene har som andre børn haft for vane at stoppe deres legetøj i munden, og jeg kan nu ikke lade være at tænke på, om det mon kan have være farligt for dem at sutte på denne tinhalskæde. Kan du hjælpe??
Hilsen
Anbe