Svar: Smykker i munden
4. juni 2007
Alder:
22 mdr.
Kære Anbe
Sådanne spørgsmål er så men også helt okay og jeg kan godt forstå du bliver i tvivl om hvorvidt der kan være sket noget.
Umiddelbart så tror jeg dog ikke du skal være bekymret. Dine børn har jo 'kun' suttet på halskæden og er ikke kommet til at sluge noget af den. Jeg ville tage det helt stille og roligt.
Hvis du en anden gang oplever at dine børn kommer i kontakt med og indtager noget som kan være farligt, så kan du altid ringe til giftlinjen på telefonnummer 82 12 12 12, der er åbent hele døgnet. De har også en hjemmeside: www.giftlinjen.dk
Rigtig meget held og lykke med børnene fortsat:o)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske