Brev:
Ferie - 5 mdr.
5. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Ferie - 5 mdr.
Hej Helen
Vi har planer om at tage på ferie til september, da er vores søn 9 mdr. Jeg er meget i tvivl om hvor vi kan tage hen og om hvilke forholds regler vi skal tage. Feks flyve med de nye regler om hvad man må medbringe i flyet osv.
Lige nu ammer jeg, men er begyndt at "lege" med lidt skemad og kop. Så til september skulle det gerne være amning og grød + lidt andet.
Vi plejede at tage på rygsæk tur til feks. Bali, Borneo, Thailand, Indonesien og bo i hytter så billigt som muligt. Det vil jeg ikke længere med vores lille dreng, altså bo så billigt som muligt, men vil stadig gerne noget andet end charter og sommerhus i dk.
Håber at du kan hjælpe,
Med venlig hilsen
Kristine