Brev:
Sommerferie - 15 mdr.
5. juni 2007
Alder:
15 mdr.
Sommerferie - 15 mdr.
Hej Helen
Ja nu nærmere tiden sig til sommerferien, min mand og jeg har snakket meget frem og tilbage om vi skulle blive i danmark eller taget på ferie i tyrkiet. Vi er kommet frem til at vi tager til tyrkiet.. Vi skal til Alanya.
Men nu skal vi snart rejse her den 16/6 og nu er jeg begyndt at blive lidt nervøs vi skal flyve for første gang med vores søn på 15 mdr. Han har været en del syg i vinters vi går til noget kontrol på sygehuset vedr. han har været meget syg samt at han ikke vejer så meget..
Men alt går fint han har en meget mild form for astmatsik bronkitis, men vi tager hans medicin med.. han får kun når han hoster meget.. vi har faktisk kun brugt den en gang.
Men mit egenlige spørgsmål er hvad kan jeg gøre for at han ikke får ondt i ørene når vi skal flyve....
Hvad med hans mad.. efter som han kun vejer 9.1 kg er jeg jo ikke meget for at han ikke får det mad han skal har.. så jeg havde tænkt på at tage rugbrød og noget pålæg(tun, makrel, leverpostej, torskerogn osv. med så vil jeg evt give ham noget varmt mad til frokost og rugbrød til aften da han jo gerne skal have mad mellem 17:30 - 18 og vi spiser jo først senere også kan han få lidt med os når vi spiser.. men ved ikke om det er en dårlig ide og vi bare skal spise samme alle sammen på engang.. hvad syntes du????
Jeg tager også havregryn med så han kan får havregrød til morgen...
Hvad kan jeg gøre for at forebygge at han ikke får dårlig mave...
Ved at han skal have vand af flaske...
Hilsen
Helle