Brev:
Dårlig start
5. juni 2007
Alder:
4 mdr.
Dårlig start
Hej igen...
Jeg skrev for noget tid siden for at høre lidt ang. opstart af grød og tusind tak for hjælpen... Jeg prøvede så at starte stille op med ca. 3-4 tsk. fulde risgrød med pære hun tog også pænt imod det og "gumlede" lidt på det.... men da der så var gået ca. 4 timer kastede hun det hele op igen i store flager.
Vi blev alle såen lidt forskrækket, men tænkte at det nok var kroppen som lige skulle finde ud af hvad det var for noget... Dagen efter gav jeg hende igen lidt grød og der kom intet af det op igen så det var bare rigtig dejligt...men men 3.dag gik det galt igen efter de her ca. 4 timer kastede hun det hele op igen... siden den dag har jeg ikke givet hende noget for det er simpelhen så synd for hende når det hele skal op igen hun er nærmeste ved at kvæles i det.....
Hvad er grunden til at det kommer op igen? Og hvorfor først så lang tid efter? Er det mon fordi hun ikke er klar til det endnu?
Håber at du kan hjælpe mig lidt igen..