Brev:
Rugbrødshapser
6. juni 2007
Alder:
7 mdr.
Rugbrødshapser
Kære Helen
Min datter er nu lidt over 7 måneder. Jeg skriver til dig, da jeg har læst en anden der giver sit barn rugbrødshapser og bolle og hendes barn er 7½ måned. Jeg har nemlig overvejet hvornår jeg skal begynde, da hun er utrolig glad for at sidde og spise selv. Men har også læst at man først skal starte fra 8-månedes alderen.
Kommer det an på tænder? Min datter har nemlig ikke fået nogle endnu, ville hun stadig være i stand til at tygge?
Hvordan skal man starte, altså hvor store skal hapserne være og skal de selv have lov til at putte den ind i munden eller skal jeg gøre det med hånden eller gaffel? Ja det lyder måske som nogle dumme spørgsmål;-)..... Har bare tænkt over det...
Med venlig hilsen
Dorthe