Brev:
Vand i varmen - 4 mdr.
6. juni 2007
Alder:
4 mdr.
Vand i varmen - 4 mdr.
Min søn på 4,5 måned bliver ammet fuldt ud, og er et meget varmt barn. Nu hvor der bliver varmt, skal han så have ekstra væske i form af vand, og i tilfælde heraf, skal det så koges først eller må man tage det direkte fra hanen, skal det være koldt eller lunkent. Skal han have det af kop eller flaske.
Jeg ved, man også kan lægge ham til brystet noget oftere, men jeg har rigelig af mælk og ser nødigt, jeg sætter min mælkeproduktion ekstra op.