Brev:
Flaske og vitaminer
6. juni 2007
Alder:
12 mdr.
Flaske og vitaminer
Hej Helen
Først tak for mange timers læsning i din brevkasse:O)
Magnus er nu blevet 1 år. Han spiser stadig ikke til frokost... 4 hapsere er hvad både os og DP kan få i ham, men han er glad og tilfreds og hygger sig meget ved bordet... Han får stadig 200 mme til eftermiddagslur, og 150 mme til natten, syntes det er svært at han skal undvære den om eftermiddagen, da han jo ikke spiser frokost, har du et forslag til hvordan vi kommer af med den flaske??
Og så er der lige det med vitamin piller. Har købt LIVOL multi til ham, som skal knuses til han runder de 18 mdr... men dem vil han ikke have, har prøvet at "skjule" dem i maden, men det opdager "bassen".. :O) Da jeg var barn opløste min mor dem i saftevand, og så fik vi dem på denne måde. MEN er ikke glad for at han allerede nu skal have saft????
Til sidst: Til 1 års undersøgelsen sagde lægen at han er i fin trivsel og meget opmærksom og glad. Han vejer 11,5 kg og er 76 cm lang... og efter 1 mdr´s tid er han nu endelig blevet SUPER glad for hans DP..;O)
Mange knus fra Tin@