Brev:
Varm sovende pige og vitaminer
6. juni 2007
Alder:
10 mdr.
Varm sovende pige og vitaminer
Hej igen...
Min datter på 10 mdr ligger og sveder under sin junior-dyne disse nætter. Og jeg har undersøgt, om man kan købe sommer-junior-dyner, hvilket desværre ikke er tilfældet. Har du et forslag til, hvad man kan bruge? Hun er helt våd i håret. Og jeg vil gerne lægge noget "ordentligt" over hende, som hun kan ånde under, og som hun heller ikke kommer til at fryse under.
En anden ting... Hvornår begynder man med almindelige vitaminer til børn? Hun kan selvfølgelig ikke spise en vitamin-pille endnu - findes der dråber? Eller venter man bare, til de kan spise en børne-vitaminpille?
Lige nu får hun jern-dråber og d-vitamin.
Venlig Hilsen
Tine