Brev:
Udflåd hos baby
6. juni 2007
Alder:
10 mdr.
Udflåd hos baby
Hej Helen
Har endnu en gang brug for din ekspertise :o)
Idag da vi skiftede vores datter opdagede vi, at hun havde en slags udflåd - både i bleen og omkring skeden. Det var ikke meget, men alligevel så meget, at det kunne ses i bleen.
Det i bleen var meget svagt gult/brunt (svært at vurdere farven helt præcist, da hun også havde tisset i bleen). Det hun havde omkring tissekonen var mere "hvidt"/gennemsigtigt - lidt ligesom "almindelig" - voksent - udflåd.
Hvad er din vurdering - er det noget som babyer (piger) godt kan ha' en gang imellem, eller tror du at det er et tegn på svamp eller en infektion i underlivet, som vi hurtigst muligt skal have en læge til at se på?
Vi har ikke kunnet mærke noget på hende - hun er lige så frisk og veltilpas som hun plejer.
De bedste hilsner herfra