Brev:
Bio-strath
7. juni 2007
Alder:
12 mdr.
Bio-strath
Hej Helen
Thea startede i dagpleje for 3 uger siden. Det er i det store hele en succes, hun er meget glad for at komme ud og møde andre børn. Men næsen løber og hun hoster, og det har stort set været sådan lige fra starten.
Lægen siger at sådan er jo når børn komme ud blandt andre.
Igennem en veninde har jeg varmt fået anbefalet Bio-Strath, et naturlægemiddel fra Matas. Lægen siger at det i bedste fald er uskadeligt... hvad siger du?
Mange hilsner
Theas mor