Brev:
Sovevaner - 6 mdr.
8. juni 2007
Alder:
6 mdr.
Sovevaner - 6 mdr.
Hej Helen
Har skrevet til dig før ang. vores datter - men denne gang drejer det sig om hendes sengeritualer. Vi er nu kommet hjem til DK på sommerferie og kan derfor begge deltage i at putte hende. Men da hun falder i søvn til mit bryst vil vi gerne ændre dette, og begynde på flaske om aftenen, da jeg næsten ikke har mere mælk tilbage..
Men hvordan kommer vi igang? Og hvilken slags modermælkserstatning skal vi købe?
Hun er 6 mdr om 1 uge og det kører godt med skemaden og hun spiser alt med stor glæde. Hun sover godt om natten, men vågner op til en tår eller to. Men sover stadig kun 3 x 45 min på 12-14 timer..
Glæder mig til at høre fra dig.
Med venlig hilsen
Rikke