Brev:
Nat og mad
8. juni 2007
Alder:
9 mdr.
Nat og mad
Hej
Vores dreng på knap 10 måneder spiser rigtig godt om dagen. Dog har han været meget syg og har derfor fået ødelagt sin ellers så gode vane med at sove hele natten. Det er ikke slemt og jeg overvejer om det vil gå over af sig selv, hvad tror du?
Vi lægger ham mellem 19 og 20 hvor han får et ordentligt skud vælling ca. 200ml. Han vågner kl.1.00 og får knap 100ml. mme
Han vågner kl.5.30 og får knap 100ml. mme. Han sover videre til 7 - 7.30
Det er ikke noget der ikke er til at holde ud og han er hurtig til at falde i søvn igen. Men er han efterhånden så gammel at det ikke nytter at lade stå til? Skal man tage en kamp og vende ham helt af med at få mme om natten? Eller går det nok i sig selv efterhånden som han spiser mere og mere om dagen? Hvad tror du?
Ellers ønsker jeg dig bare en rigtig god sommer-weekend.
Hilsen,
Lina