Brev:
Tøj og hue i varmen
8. juni 2007
Alder:
2 mdr.
Tøj og hue i varmen
Hej Helen,
Så er jeg her igen :o)
Jeg synes at det er svært at vurdere, hvor meget eller hvor lidt tøj jeg skal give min datter på her i varmen. Jeg prøver på at mærke efter i nakken, men synes det er svært at vurdere. Jeg er nok også lidt "miljøskadet" af at hun som for tidligt født skulle pakkes godt ind i starten, med hue etc.
Men... jeg går ud fra at jeg nu må betragte hende som "normal" med en kropsvægt på 2900 g. (9 uger nu) - eller???
Da vi var til høre-tjek sagde lægen, at babyer altid bør have en lille bomuldshue på. Noget med at passe på ørene. Er det ok i denne varme??? eller??? Hvad når hun ligger i barnevognen - så er det vel ikke nødvendigt eller?? Hvornår kan de slippe for huen???
Tak på forhånd for dine svar.
Bedste hilsner
Jeanette