Brev:
Hvad er træk?
8. juni 2007
Alder:
8 mdr.
Hvad er træk?
Et simpel spørgsmål som driller os lidt:-)
Hvis man sover for åben vindue og lukket dør et det så træk? Hvad med når man sidder foran et vindue og man kan mærke luften på kroppen, er det så træk? Vores søn på 8 mdr er pt. syg med feber og mellemørebetændelse og vi er meget i tvivl om hvornår han sidder i træk da vi jo gerne vil ha lidt luft ind her i varmen os for at køle ham lidt ned...
Så Helen kan du svare os på hvad forskellen er på træk og ikke træk?
Hilsen moderen