Brev:
Sove igennem - 21 mdr.
8. juni 2007
Alder:
21 mdr.
Sove igennem  - 21 mdr.
Hi,
Vi har en stor pige på 21 mdr. der ind til nu altid har vågnet om natten, for det meste for at få en flaske med mælk eller fordi hun mangler sutten. Det er kun sket nogle meget meget få gange at hun ikke er vågnet.
Men det ændret sig - i alle tilfælde for en uges tid. For da jeg efter fødselen af vores nu 1 måned gamle søn, var på sygehuset i en uge - skete det magiske. Allerede fra dag 1 sov hun igennem. Vores barnpiger som var og hjælpe min mand men jeg var væk refererede at hun bare sov - uden at vågne.
men så snart jeg kom hjem - var hun vågen for at få mælk og sut mindst 1 gang om natten.
Mellem forklaring: efter jeg kom hjem var jeg pga. en større operation ikke i stand til selv at passe Caroline og vores barnepiger var der for hos os 24 timer - og dermed stadigvæk om natten - som de også var da jeg var på sygehuset.
Nu er vi dog kommet så vidt at jeg selv har begge børn om natten (hele ugen hvor min mand er ude rejst) hvilket normalt ikke ville være et problem - men det ville være så skønt hvis hun kunne sove igennem - for jeg føler at jeg er konstant vågen og oppe og tage mig af en af de små og det giver mig ikke så meget hvile som jeg kunne ønske.
Jeg håber at du har et par gode råd - de vil i alle tilfælde falde på et tørt sted - for hvor vi bor kender de ikke til sundhedsplejesker eller andre kompetente folk der kan råde en med små børn.
Takker her fra varmen
Camilla