Brev:
Græder ved putning, hvis hun ikke får bryst
10. juni 2007
Alder:
8 mdr.
Græder ved putning, hvis hun ikke får bryst
Hej Helen
Først tusind tak for dine gode tidligere svar, jeg har skrevet til dig omkring min lille pige på nu 8 måneder.
Nu har jeg i 8 måneder ammet min pige i søvn og hygget mig med det, men nu vil jeg gerne til at have faren lidt mere på banen og faren vil selvfølgelig også gerne selv :o) kunne putte hende og kunne berolige hende, når hun vågner og kalder om aftenen.
Lige nu sover faren på sofaen, for at mor og datter kunne prøve den metode med 2 madrasser: ammer hende og ligger mig over på den anden madras. Og det går faktisk også fint, bortset fra at hun hurtigt fylder hele sengen og moren snart må ligge sig ned til hunden..haha. Nej det fungere godt og jeg tror snart jeg vil kunne lægge hende i hendes egen seng, efter hun har fået natmad.
Min mand har forsøgt at gå derned men hun græder og græder så tårene løber og så kommer jeg og må få hende til at falde hen med bryst IGEN.
Hvordan får vi vores pige til at godtage det med farmand mere på banen, som han så gerne vil!?
Du får lige hendes kostplan.
Ammes i sengen kl. 06 (så hyggeligt)
Havregrød kl. 08
Mos eller grød kl. 11
sveskemos kl. 15 med amning
Grønsagsmos med kartofler, gulerødder, ærter og torskerogn. kl. 18
Aftenamning kl. ca. 23
Så er der de "populære" rugbrødshapsere" og boller, vi ikke er nået til. Hun fik nogle små bitte stykker rugbrød med leverpostej i dag, nærmest "store" krummer. og det gik jo fint juhuuu, jeg har også trukket det men nu må det være nok, hun skal jo i gang og så må moren sidde og bævre i et hjørne når hun Er puttet :o) FOR hun må jo ikke mærke noget på mig jo. Det er ikke altid nemt at være mor:o)
Nu var det meningen jeg bare ville have gjort det kort.
Hvad siger du til det hele Helen, håber ikke det er for rodet for dig.
Mange kærlige hilsner
Rikke