Brev:
Poden med på ferie
11. juni 2007
Alder:
9 mdr.
Poden med på ferie
Hej Helen..
Jeg har lige et par spørgsmål omk baby og ferie..vi skal på 3 ugers ferie og vores søn vil da være 10 måneder..
- Hvor varmt skal vandet være før han må bade, eller er det smartest bare at holde os til at han kan soppe..og ellers plaske i en balje.. ?
- Hvor meget skal han helst drikke..nu det er så varmt tilbyder vi ham mange gange..mest vand, mælk får han somregel i kop til morgen og frokost...
Er det noget er være obs på med fx mælk og babymad der købes i udlandet.. ?
Vi har købt en sunblock heldragt til ham inkl. legionærcap og har et lager af solcreme, så den del skulle være dækket..
Hvis du ellers har nogle gode tips til når man skal med baby på langfart, så endelig skriv dem :o)
Tak for gode svar på tidligere spørgsmål !
Med venlig hilsen
Rikke