Brev:
Legetøj, mad og sol
11. juni 2007
Alder:
9 mdr.
Legetøj, mad og sol
Kære Helen
Vores søn er nu 9½ mdr og selvom han er god til at sidde og lege selv, keder han sig med det legetøj han har. Jeg vil gerne købe noget nyt, men er ikke helt klar over, hvad der er spændende. Jeg har prøvet at observere ham, men det kan både være sjovt at pille ved en lille snip eller give en bøjle (til tøj) en rystetur. Har du nogen ideer?
Han spiser meget varieret, men efter han er begyndt kun at få rugbrød til frokost er jeg i tvivl om han får nok. Før kunne han spise enorme portioner mos, men nu får han 1 skive rugbrød med pålæg. Hvad er normalt?
Nu skinner solen og vi sørger for at han altid er i skygge, men han har rødsprængte øjne om aftenen. Vi kan jo ikke rigtig give ham solbriller på. Er der nogen grund til bekymring?
Og så i forbindelse med varmen; han drikker meget både vand og MME, men kan man sige hvor meget han SKAL have eller skal vi bare holde øje med våde bleer?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Signe