Brev:
Sker der noget med børns søvn omkring 7 mdr.?
11. juni 2007
Alder:
7 mdr.
Sker der noget med børns søvn omkring 7 mdr.?
Kære Helen!
Nu skriver jeg ang Yasminas søvn om natten. Det har Faktisk fungeret ganske godt indtil lige for nogle uger siden.
Hun bliver lagt i seng omk. kl. 19.30/20. Hun har altid sovet godt helt til kl. 7 nogle gange til 7.30. Men nu sover hun maks til kl. 6. i morges vågnede hun kl. 5.45. Jeg ved godt at hun egentlig nok sover fint i forhold til gennemsnittet og det er vi også taknemmelige over.
Med det sagt synes jeg hun ikke virker helt udhvilet når hun vågner. Hendes nattesøvn er også blevet mere urolig og når hun først er helt vågnet kl. 6 kan vi ikke få hende til at sove igen.
Jeg ønsker ikke at hun skal senere i seng end kl. 20, da det jo så kun vil gavne os og ikke hende i det lange løb.
Foregår der noget med børns søvn omk 7 mdr alderen. Hun er fremme rent motorisk, vores SP var på besøg i fredags, hun sagde at hun var ca 1 måned forud, hvilket må kan være godt og skidt, da hun derfor har svært ved at finde ro nogengange....
Kærlig hilsen
Dorthe