Brev:
Falde i søvn - 4 mdr.
11. juni 2007
Alder:
4 mdr.
Falde i søvn - 4 mdr.
Hej igen
Tak for svaret, det var rigtig godt. Jeg har dog brug for et uddybende svar mht søvn, da han ikke vil falde i søvn selv om aftenen.
Som tidligere skrevet går det ikke at amme ham i søvn da han bruger mig som sut. Jeg vil ikke gå med ham, da jeg pga af hybermobile led, har meget ondt i mine fødder fra graviditet og hans vægt. Og mener ikke det kan være rigtigt vi skal vade rundt med ham på armen, det må kunne gøres alderledes.
Han skriger meget højt og bliver helt hysterisk. Vi har givet ham en af mine tshirts og tilbyder ham sutten, som han ikke er meget for.
Vi kan ikke rigtig finde ud af om det er ok at han græder sig i søvn: vi vil kigge til ham hver 2 minut og fortælle vi er der for ham og at vi elsker ham....Det virker så voldsomt, men hvad kan vi gøre??????????
Det skal siges at hvis han ligger hos os, skriger han også. Han vil ikke overgive sig, vi kan gå med ham, med der skal ofte gåes længe selvom han er så træt, har røde øjne, gaber og gnider sig i øjnene.
Håber på et godt råd.
Moren med ondt i fødderne:)
Med venlig hilsen Jane