Brev:
Sovevaner og amning - 5 mdr.
11. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Sovevaner og amning - 5 mdr.
Hej Helen
Jeg er mor til en dejlig dreng på lidt over 5 mdr (29-12) han er en stor "basse" på 9,5 kg og ca 69-70 cm. Han er en glad dreng der pludre, smiler og griner. Han har et dejligt temperament, og han siger klart fra når der er noget han er utilfreds med..-)
Sebastian har aldrig været den store sover, og er nu helt nede på 3 timer og tit mindre:-( om dagen. Har prøvet at kæmpe for mere søvn på alle måder, men det virker til at det er sådan, men nu synes jeg bare at det det meget tit blir til mindre og mindre nogle gange 3x45, kan også vågne op efter 3o min..om natten sover han 12 timer dog afbrudt x mange men vågner dog ikke helt op, men vil at brystet.
Det er blevet til lidt af en ond cirkel, for før i tiden kunne han godt sove 3-4 timer i første træk men nu vågner han 1 x i timen ca og skal hjælpes med at sove vidre;-/
Sebastian får min mælk og er godt igang med skemad han får ca 1 dl x 2 grød og mos med vand..ammes ca /3 time. Han sutter dog ikke så længe mere og slipper mange gange, han er også begyndt at blive rigtig gal, når jeg prøver at ligge ham til, men spiser så nogle gange alligevel så jeg synes det er lidt svært..
Kan du komme med et bud og evt et par gode råd for bedre søvn.. har prøvet med flaske til natten men det gider han ikke, skal jeg blive ved .. tror du han er sulten?
Mange hilsner
Sebastians mor