Brev:
Juniorseng - 17 mdr.
12. juni 2007
Alder:
17 mdr.
Juniorseng - 17 mdr.
Hej Helen
Jeg skrev til dig for noget tid siden med min søn Lukas som udviste en lidt voldsom adfærd. Det er blevet meget bedre.
Nu døjer vi så med at han næsten kan kravle ud af sin tremmeseng, den kan ikke stilles længere ned og han vil slå sig meget, hvis han kravler ud da der er langt ned til jorden.
Det jeg så tænker er om han kan komme i en juniorseng, han er 17 måneder, jeg syntes bare det er tidligt. Håber at du måske har et andet og bedre forslag.
Mange hilsner fra Lukas og Emmas mor