Brev:
Passes af mormor, bøvse og trille omkring
17. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Passes af mormor, bøvse og trille omkring
Kære Helen
Tusind tak for dit svar:-)
Vil dog lige spørge dig om et par forskellige ting..
Jeg er inviteret ud sidst i juli, har kun været ude en gang før da "prinsen" var ca 3 mdr det var mormor der tog over og det gik godt, men det er jo efterhånden lang tid siden og meget er sket...
Sebastian falder i søvn i min seng hvor han bliver ammet liggende og vi hører en vuggevise et par gange, han falder som regel hurtig i søvn, men det kan mormor jo ikke;-) har prøvet over flere dage at indføre en flaske til natten enten med mælk el vælling men det er ikke noget hit han kan godt drikke lidt men rynker ellers på næsen, har prøvet med forskellige sutter, hvad kan jeg gøre? Synes det er svært at udmalke så meget mælk til en hel aften.
Sebastian bliver når han er gået i seng til natten MEGET sur hvis jeg tager ham op for at bøvse og tit kommer der ikke noget, somme tider bøvser han ikke en hel nat, er det okay?
Nu er han begyndt at trille lidt kommer selv om på siden om natten er det okay at han sover der nu eller skal jeg forsøge at holde ham på ryggen.
på forhånd tak
Med venlig hilsen
Sebastians mor