Brev:
Ernæring i grød og mos
24. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Ernæring i grød og mos
Hej Helen
Er der nogen ernæringsforskel på grød og mos og på grøntsagsmos/grød og frugtmos/grød?
Jeg tænkte på at give min datter et måltid frugtmos om formiddagen og et måltid grøntsagsgrød om aften. Men hvis der er en forskel i ernæringen, så vil jeg da helst holde mig til det som hun får mest ud af, så jeg er sikker på at hun får nok til at holde hendes vægtkurve.
Og så har jeg lige et spørgsmål om min egen krop, som jeg håber du kan svare på. Siden min fødsel har jeg pruttet utrolig meget, og har svært ved at holde på prutterne. Kan det skyldes at min bækkenbund ikke er trænet nok?
De venligste hilsner
Louise