Brev:
Barnevognssele - 10 mdr.
25. juni 2007
Alder:
10 mdr.
Barnevognssele - 10 mdr.
Hej Helen
Lige et par af de lidt kortere spørgsmål:
På barnevognsseler står der, at de kun må bruges til børn, der ligger på ryggen. Hvad gør man så med et barn der vender sig om på maven? Jeg synes det er svært at stramme selen så meget, at det ikke kan lade sige gøre i det mindste at komme godt om på siden.
Til børn der bliver ved med at sætte sig op i barnevognen, når de skal sove, har jeg set at du anbefaler at gå en tur med barnet siddende før de får deres lur. Men med tvillinger i hver deres vogn er det lidt vanskeligt. Det er kun den ene jeg har problemer med og jeg har forsøgt at sige nej og lægge ham ned igen et utal af gange. Først synes han det er en sjov "leg", men til sidst bliver vi lidt mopsede begge to. Seancen tager sjældent mindre end en ½ time selv om han er godt træt. Skal jeg bare være lidt mere bestemt og fortsætte kampen? Eller har du andre forslag?
Mange hilsner Helle