Brev:
Komælk hvornår?
25. juni 2007
Alder:
9 mdr.
Komælk hvornår?
Hej Helen
Jeg har lige læst at man nu anbefaler de små først at få komælk ved 1 års alderen! Det overrasker mig meget da jeg i sin tid fik af vide at de godt må få sødmælk i små mængder fra 6 måneders alderen! Min søn får sødmælk hver dag og nu bliver jeg da lidt hmmmm over hvad jeg nu skal....
Hvad siger du? Eller hvad er det lige nøjagtig der bliver anbefalet ift alder:-)
Hej fra mig...