Brev:
Lidt forskelligt
26. juni 2007
Alder:
5 mdr.
Lidt forskelligt
Hejsa... Igen...
Jeg har lige lidt forskelligt at spørge om denne gang...
Vi er kommet godt i gang med grød denne gang og hun kan rigtig godt lide det.. hun spiser ca 1/2 dl. så jeg tænker at vi snart begynder at give hende skemåltid nr 2... men det er lige noget jeg er i tvivl om ang hendes mave....
Det virker som om at hun har en lille smule ondt i den især til aften, hvor man kan høre at hun virkelig prøver at presse noget ud men der sker ikke rigtig noget... Hun har dog haft afføring siden vi begyndt men det er ikke såen helt vildt meget i forhold til hvad det var før er det normalt????? Hun prutter en hel del og føj hvor de lugter siger jeg bare.
Hvorfor gør de mon det kunne det have noget at sige? Kunne jeg evt putte lidt sveske grød i hendes risgrød her til middag? Eller er der andre ting vi kunne gøre? Nå nok om det...
Hun vil ikke rigtig drikke vand.. jeg har prøvet at give hende af et lille snapseglas men hun spytter det bare ud igen.. så prøvede jeg at narre hende med en flaske men det kom også ud.... kunne jeg evt. putte lidt mme i et snapseglas hun kunne få sammen med grøden i stedet for?
Det var vist alt for denne gang.
Glæder mig til at høre fra dig.
Knus herfra.