Brev:
Opdragelse - 6 mdr.
26. juni 2007
Alder:
6 mdr.
Opdragelse - 6 mdr.
Hej Helen
Vi har en dejlig datter på 6 måneder, hun er meget bevist om hvad der foregår og virker som om hun "udnytter" hun er centrum til det yderste, dvs når hun f.eks. er blevet træt af at lege på maven, vil hun bæres rundt rundt i hele huset i timevis.
Hvis vi prøver at ligge hende ned igen, græder hun hjerteskærende, og så snart vi tager hende op igen er der intet i vejen.
Vi sætter også hende i bæresele men det er lidt anstrengende alligevel at bære rundt på hende så længe.
Så det virker som hun er meget bevist om at hun får sin vilje,
skal vi allerede sætte grænser og lade hende ligge eller er det
fortidligt at "opdrage" hende ?
Jeg synes det er svært at sige nej når hun græder, men det er måske også forkert på sigt ?
Håber du har et godt råd
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lars