Brev:
Madplan til dreng
27. juni 2007
Alder:
9 mdr.
Madplan til dreng
Hej Helen
Så skriver jeg igen og tusind tak for en god brevkasse, den har vi meget glæde af..:-)
Emil er lige blevet 9 mdr og vejer nu 11,5 kg og er 73 cm, så han er en stor dreng. Han er begyndt at rejse sig ved alle ting og elsker at sidde og lege på gulvet... men desværre vil han ikke ligge på maven og gør slet ikke tegn til at kravle, hvordan skal vi få ham til det...?
Ang mad så spiser han alt hvad vi spiser nu med stor velbehag, og vil kun have sin flaske med vælling inden sengetid, så vi er begyndt at give ham jerndråber..
Mit spørgsmål er om min madplan til ham er god nok...?
ca kl 06.30 Havregrød/øllebrød + et glas sødmælk
ca kl 08.30 halv banan + et glas vand
ca kl 09.00 puttes til formiddagslur, sover ca 1 1/2 time
ca kl 11.30 rugbrød med diverse pålæg + et glas sødmælk
ca kl 13.15 puttes igen og sover ca 1 1/2 time
ca kl 15.00 frankbrød/bolle med ost + et glas vand
ca kl 18.00 aftensmad (det samme som os) og til dessert får Emil hjemmelavet frugtgrød med mælk + et glas vand
ca kl 20.00 200ml vælling og bliver så puttet og sover igennem til næste morgen
Er det en ok madplan, eller har du andre ideer..?
Glæder mig til at hører fra dig...
Med venlig hilsen
Emils mor