Brev:
Svømmehal?
28. juni 2007
Alder:
7 mdr.
Svømmehal?
Hej Helen
Jeg vil høre hvornår jeg kan tage min datter med i svømmehallen?
Jeg vil rigtig gerne gå til baby-svømning med hende, men problemet er at i de svømmehaller der ligger i nærheden er der det ikke. Hvor gammel skal hun være for at jeg bare tager hende med i et almindeligt børnebassin??
Hun er 7½ måned gammel nu.
Venlig hilsen
Karina